اجاره دوبلکس لوکس در سوادکوه- لفور

(تعداد بازدید: 740)   مازندران ,  سوادکوه شمالی ,  رییس کلا  کد اقامتگاه: 227017
شروع از  4000000

3000000 تومان

اقامتگاه دوبلکس لوکس سوادکوه در روستای رییس کلا با فاصله 30 کیلومتری شهر شیرگاه واقع شده است. اقامتگاه در زمینی به مساحت 2000 متر و زیربنای 200 مترمربع در سه طبقه می باشد که در طبقه همکف میزبان سکونت دارد و در طبقه دوم این واحد اقامتی، سوئیت دوبلکس بنا شده است، که حداکثر ظرفیت پذیرایی تا 8 نفر را دارد. 
 طبقه پایین این سوئیت دوبلکس شامل اتاق پذیرایی (50 متری)، 1 اتاق خواب (16 متری)، آشپزخانه با امکانات، تراس و در طبقه بالا 1 اتاق خواب (18 متری)، تراس، جکوزی و اقامت شبانه بصورت تخت خواب و سرویس بهداشتی و حمام اختصاصی در نظر گرفته شده است. 
از ویژگی‌ های منحصربفرد این اقامتگاه می‌توان، به جکوزی، محوطه آلاچیق و زمین ورزشی چمن مصنوعی فوتبال و بسکتبال اشاره کرد که با هماهنگی میزبان در طول روز قابل استفاده می باشد و همچنین قرارگیری در منطقه‌ای جنگلی و خوش آب و هوا، مقصد مناسبی را برای گردشگران فراهم نموده است. یکی دیگر از مزیت های این اقامتگاه فاصله 500 متری آن با سوپر مارکت و نانوایی می باشد که سبب شده گردشگران بتوانند نیازهای اقامتی خود را به راحتی تهیه نمایند.
نوشیدن چای داغ در تراس‌ دلگشایی که در این واحد اقامتی قرار دارد، همراه با آرامش منطقه و چشم اندازی بی نظیر به جنگل سرسبز و رشته کوه زیبا البرز، تجربه به یاد ماندنی و خاطره انگیز را در ذهنتان ثبت می نماید. از جاذبه‌های گردشگری اطراف نیز می‌توان دریاچه لفور (15 دقیقه)، آبشار ذال (25 دقیقه)، پلنگ دره (45 دقیقه)، اشاره کرد. 


اگر قصد رزرو اقامتگاه را دارید حتما اینجا را مطالعه بفرمایید.
درخواست رایگان رزرو
تضمین بهترین قیمت
رزرو آنلاین اقامتگاه
تاریخ ورود و خروج
4000000 تومان
3000000 تومان
تاریخ ورود و خروج


  • تعداد بزرگسال
  • تعداد خردسال

خدمات رزرو شده شما:

رزرو دوبلکس لوکس در سوادکوه- لفور

  • تعداد بزرگسال
    + -
  • تعداد خردسال
    + -
خدمات مورد نظر خود را انتخاب کنید
حداکثر ظرفیت 8 نفر

شامل اتاق پذیرایی ( مبلمان و تلویزیون)، 2 اتاق خواب (2 تخت دبل و 3 سرویس کف خواب)، آشپزخانه با امکانات آشپزی، جکوزی، تراس، سیستم گرمایشی شوفاژ و سیستم سرمایشی کولر اسپلیت. سرویس بهداشتی ایرانی و حمام اختصاصی.

توضیحات و تقویم قیمتی
خدمات رزرو شده شما :

مبلغ قابل پرداخت




نکات مربوط به رزرو دوبلکس لوکس در سوادکوه- لفور:



موارد مشابه







دیدگاه کاربران

دیدگاه کاربران
دیدگاهی ثبت نشده است

نظری ثبت نشده است.




ارسال نظر و امتیاز

ثبت نظر









با ثبت نظر خود، به مسافران آتی این اقامتگاه جهت ارزیابی کمک کنید